Saturday 31 March 2012

Nutrimeal


Harga Autoship: RM 119.00
Harga Borong: RM 132.00
Harga Runcit: RM 158.00



Nutrimeal
Dirumus melengkapkan diet seimbang. Dengan kandungan glisemik rendah iaitu 23, ia menjadi minuman pengganti makanan yang lazat. Mengandungi protein, karbohidrat, serat diet dan banyak mikronutrien yang berkualiti

Faedah glisemik rendah ialah utk mengelakkan keinginan untuk makan dengan kerap dan risiko berkaitan dengan diet tinggi glisemik. Indeks glisemik ialah ukuran menunjukkan betapa cepatnya gula darah diserap dari usus, makanan yang rendah glisemik memperlahankan gula darah.

Jadikan Nutrimeal sebahagian daripada RESET untuk pengawalan berat badan 





NUTRIMEAL adalah gabungan yang hebat merasa minuman nutrisi yang mengandungi protein, karbohidrat, serat pemakanan, dan mikronutrien banyak. Setiap hidangan NUTRIMEAL mengandungi 8 gram serat pemakanan, dan 15 gram soya, whey dan protein lain. Protein soya adalah protein lengkap, mengandungi semua asid amino.NUTRIMEAL mengandungi pelbagai fitonutrien soya dan isoflavon soya.Whey protein, yang mudah dicerna, juga sumber terbaik asid amino.

8 gram serat pemakanan

15 gram protein dari soya, whey, dan sumber-sumber lain


Berat sihat

 Bukan rahsia lagi bahawa kunci kepada penurunan berat badan yang berkesan membuat perubahan positif dalam diet dan senaman. Walau bagaimanapun, membuat perubahan gaya hidup yang sihat selalunya boleh kelihatan seperti tugas yang tidak dapat diatasi . Pengurusan Berat Badan Sihat produk yang direka untuk memulakan tabiat makan yang sihat dan membantu individu mula membuat rehat yang bersih dari makanan yang tidak sihat .

No comments:

Post a Comment