Saturday 31 March 2012

Fibergy

Harga Autoship: RM 103.00
Harga Borong: RM 114.00
Harga Runcit: RM 137.00


Fibergy



Fibergy adalah cara yang senang dan minuman yang sedap utk memenuhi keperluan serat harian. Mempunyai nisbah kandungan serat larut air dan tak larut air yang sama 1:1.


Kesihatan Asas
      - Fibergy Plus adalah campuran gentian hambar yang anda masukkan ke dalam jus atau ™ Nutrimeal dan secara semula jadi pilihan berkalori rendah
          - Mengandungi 10-12 gram serabut diet setiap hidangan
·  Menggalakkan kesihatan sistem penghadaman yang baik
·  Gluten percuma, tenusu percuma, dan soya percuma 
·   bahan semulajadi
 









Tahukah anda?

·    Kurang daripada 10 peratus rakyat Amerika yang disyorkan 21-38 gram serat dalam mereka d aily.
·    diet yang tinggi serat boleh membantu anda mengekalkan sistem penghadaman yang sihat danjangka panjang yang besar .



Mengapa Fibergy Plus

serat pemakanan dalam Fibergy Plus bukan sahaja menggalakkan kesihatan yang baik mencerna dan adalah penting untuk mengekalkan kesihatan jantung, tetapi pembantu dalam usus biasa juga, yang membantu sisa langkah dan toksin daripada kolon dengan cepat dan cekap . Jika kolon tidak berfungsi dengan sempurna, sisa boleh sandaran dan kitar semula melalui badan. Kandungan serat yang tinggi dalam Fibergy Plus juga akan meninggalkan anda merasa berpuas hati, membuat ia mudah untuk skip makanan ringan yang tidak sihat sepanjang hari. Diet yang tinggi dalam serat larut dan tidak larut adalah penting untuk kesihatan pencernaan.Fibergy Plus menjadikannya mudah untuk menambah faedah serat diet harian anda.

No comments:

Post a Comment